ღ Raja Andrian Benjamin ღ
ツ Friendship never die ツ
Tuesday, 9 October 2012 • 22:43 • 0 comments


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum dan salam Zulkaedah ^_^ .

Kawan ada satu hadiah yang terindah buad kita ? hangpa taw ka ? so , hargailah rakan anda ! tapi yang aku pelik berbinkan ajaib -.- . Kenapa ? mengapa ? sebab apa ? apabila kawan kita buad silap sikit selalu sahaja nak marah . Sedangkan boypren hangpa merangkap pengarang jantung yang boleyh sngadd bawak hangpa masuk ke syurga tak dak la marah sampai tara tuh -.- sayang gila hangpa dkt boyprenn hngpa . Tak payah la nak bangga sangat anda Boypren segak-2 hemsem-2 yang belum tentu lafazkan  ~ Aku Terima Nikahnya  ~  . 

Tapi kekadang jugak , kawan ni selalu sangat Tikam Belakang yang niy buad aku menyampah sngat ni . Apa - apa puns aku sayang la kat kawan -kawan aku yang hemsem comel-comel belaka tuh ? aku taw kawan aku boleyh bimbing aku ke Jalannya . Bersyukur sngad-sangad ada kwn mcm hngpa kan ? kan ? especially kawan - kawan yang rapat dengan aku . Hangpa adalah anugerah terindah buad diriku . Benar orang tua-tua cakap kawan pengubat segala kesedihan dan kelukaan yang menimpa diri kita .
Ya allah , andai aku tersalah ke Jalanmu , bimbingkanlah aku untuk menjadi hambamu yang penuh ketaqwaan , bimbinglah juga sahabatku yang aku sayangi dan cintai kerana mereka ada pengarang jantungku . Semoga engkau akrabkan persahabatan kami sehingga akhir hayat kami . Insyaallah , Amin...
 
Untuk yang terakhir , doakan aku dan kawan - kawan semoga cemerlang dan berjaya dalam Final exam ini . Insyaallah :)

ツ Friendship never die ツ 




Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Cik Cinta