ღ Raja Andrian Benjamin ღ
laki atau Jantan !
Thursday 12 April 2012 • 20:32 • 0 comments

                                                
                                           assalamualaikum..dan salam sejahtera




Sebernarnya entries ny berkenaan perasaan aku sendri..Sumpah! dah dekat setaunn aku buat bl0g aku xpenah cerita pasai perasaannn...perasaan....


ya aku geram dengan seorang lelaki A.K.A jantan ! hnya Tuhan sahaja yang tahu betapa geramnya aku dekat MAMAT....jantan ni!



aku tau aih~ manusia ada perasan ..tp perasan tuh x penah kuar..eh! aku rsa bekk haiwan ada perasan kasih sayang skitt daripada JANTAN..geramnya!rsa mcm nk penampaq jha jantan mcm tuh..dah la xpndai nk hormat owng..

Ya ,aku ngaku aku memang ganas tp aku ..aku dah xboleyh nk buang sikap GANAS ..x kisah jika depa ckp aku ganas..tp jgn ckp aku ganas mcm JANTAN....weyh! tlng a'ah! law aku ganas sekali pon aku xkacau hdop HANG  pon kan?
xdak la aku sampai mcm Singa sekali pon -.-.. xDDDDDDDDDDDD


  HANG..! x suka aku sebb aku ganas aku sikitt pon aku xkesahhh! ..YES! seriously aku cakap AQ XDAK PERASAN.. -.-..
aku x nangis mcm pompuan len aih~ aq xpenah kuar air mata sebab laki okay! aku actually syang air mata aku untuk nangis kat JANTAN ny..

kalau aku ckap hang PLAYB0Y hang xmaw ngaku ! kay fine! hang memang Playb0y pon!..aku sangaddd gembira kemarin walau aku xckap hang PLAYbOY... tp kwan aku ckp dekat hang DSAR PLAYB0Y.. terharunya aku~ smpai x boleyh tid0q!
biaq skeet hang taw langit tuh tinggi ka rendah! xDDDDD ..kan hang dah taw langitt tuh tinggi! -.- kalau x hang x penaahhh nak rsa ..


* dah arr wei! aku dah muak dan malazz nk cita psai hang *

ACTUALLy..aku tgk bl0g c00kies cita psai persan ..so aku pon cerita la psai perasan aku..aku geram kat hang..

hang xbesa makan peyepak nanti hang rsa kot.. AKU GERAM GILER-GILER KAT HANG..  -.- xDDDDD...











Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Cik Cinta