ღ Raja Andrian Benjamin ღ
selamat ary ibu !
Tuesday 15 May 2012 • 02:54 • 0 comments

    
assalamualaikum dan salam 1 malaysia....

ibu,
biarpon dunia akan merayakan ,hari untukumu,namun bagiku ,setiap hari ini dan hari seterus-terusnya ,adalah hari untukmu sayang..

*terima kasih atas segala-galanya*

dan di kesempatan ini  aku nk ucapkan SELAMAT HARI IBU ..untuk ibu di seluruh dunia kami syang ibu..

mak ! sya nak ucap SELAMAT HARI IBU kat Mak..sya syang mak cngadd-2 ..mohon ampun law sya bnyk buadd mak marah ! mak taw sya anak buas ! bhaaaa...
saya SAYANG mak cangadd-cngaddd....

walaupon ramai menyatakan smbutan hari ibu HARAM btoi ka ? walaupon HARAM..sekaliponn aku ttp nk ckp selamat ary ibu kat mak aku ! aku syang dia sangadd-sangaddd...aku cuma nk wish ! xdk la sambutan-sambutan boleyh kan ??..

wanie seuk !..ckp dekat Ibu hang ! SELAMAT HARI IBU DAN SELAMAT HARI GURU IBU !
sayang ibu cngadd-cngaddd...


pstttt : doakan kejayaan aku untuk periksa pertengahan tahun !





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Cik Cinta