ღ Raja Andrian Benjamin ღ
Selamat hari Lahir !
Saturday 26 May 2012 • 22:44 • 0 comments

assalamualaikum..dan salam 1 malaysia....


Selamat Ary lahir kepada NUR SHAFIRAH AQILAH BT MOHAMMAD FUZI... Hari ni genap usia aku 14 tahun.. tepat jam 8.16 pagi lahirlah seorang puteri sulung kepada :

MOHAMMAD FUZI BIN MD ISA 
+
SUZANA BT ABDULL MANAF 
=
NUR SHAFIRAH AQILAH 

SELAMAT ARY LAHIR !
SELAMAT ARY LAHIR !
SELAMAT ARY LAHIR !

TQ.. Kepada kwn-kwn yang sudi mengucapkan SELAMAT ARY LAHIR kat aku..aku sayang hmpa sangadd..Terima kasih bnyk-bnyk kat hmpa..

Terima kasih kepada Nur ain first wish ! TQ bnyk-2 ..xlpa jgakk dekat kwn-2 bek aku ! TQ bnyk..buadd orng yang pling aku sayang..Tengkiu sbb sudi membuattkan aku bhagia..aku sayang hang cngadd-cangadd..terima kasih jgak kepada MR.L..kerna sudi mengucapkan ..terima kasih bnyk-2 aku sayang hmpa ..

SEKIAN ,TERIMA KASIH.........





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Cik Cinta