ღ Raja Andrian Benjamin ღ
Harimau Malaya terus mengaum :3
Sunday 16 December 2012 • 04:27 • 0 comments


                                            بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
                                            
                                                     Assalamualaikum w . b . t 

See that see that see that see that ! nampak tak sapa lelaki kacak dia atas ni , Semestinya buah hati pengarang jantung aku * Perasan * sebelum aku mengarut dan mengarut serta mengarut lebih baik aku cita , Inilah Safee Sali A . K . A pemain Harimau Malaya yang tersngtlah hemsem . Hemsem ka ? Hemsem bgi aku la , tktaw la bgi hngpa hemsem ka tidak tapi dya dah khwin . * Menyesal tak tckle dya awai * dengar cita dengar cita dia dah bercerai ? betui ka betui ka betui ka ? haha . Tak penting puns amek taw pasai dya . Hehe :3 . Hatiku begitu sedih kecewa semuanya ada sebab malam tuh Harimau Malaya tewas dengan Thailand . Disebabkan refree korea yang tidak bermutu tinggi tuh , trpksa salah seorang pemain handal Malaysia terlayang Kad merah // . Eee , geram macam nak p tampaq muka refree tuh * berani ka aku * haha . Tapi apa apa puns Malaysia terbaikklah bagi aku ! Tetiba minat bola mungkin ada Safee Sali kot , tapi Farizal Marlias Gool Keeper Malaysia puns hemsem . Asalnya nak Tcle Khairul Fahmi Che mat tapi dya dah nak kahwin * melepas Oi melepas * huhu . 
Sekarang niy yang sedang Hot dalam Harimau Malaya adalah Wan Zack Haikal :3 , alah setakat sepak dya masukk gol skli ja puns tuh puns nak Hot . Rezeki dya tuh . haha . Apa apa puns I love Safee Sali so much Milo // . 







Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Cik Cinta