ღ Raja Andrian Benjamin ღ
Sahabat selamanya sampai ke syurgaa ~ .
Friday 14 June 2013 • 01:56 • 0 comments


Selemah - lemah manusia ialah yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah ialah orang yang mensia - siakan sahabat yang telah dicari ^_^ , apa yang ingin diperkatakan oleh saya adalah sudah berbulan - bulan blog yang cun melecun nih tidak diupdate oleh saya . Kalau hutann sekalipunss , dah tumbuh lalang agakagak pnjang kereta api laa . * mengarut * . Berbalik kepada topik yang asas iaitu Sahabatkan ? , Sahabat ialah orang yang selalu berada di samping kita sama adaa senang mahupunss susah , dan sahabat yang sejati diaa tidak pernah menyimpan rhsiaa walau skecik zarah punss . Sya masih ingt kata - kata Sir Bad ~ kita boleh kenal  kawan kita dalam masaa 3 hari , dan diaa dah tak boleh nak berlakon dengan kitaa dah ~ Apa apa punss saya hormat gila dengan kata kata sirr . Kat sekolah , saya ada team taw , Team SENGED sampai mati , walaupunss kdang kadang rajin gaduhh jugaks , tapi gaduh gaduh manja jaa punss . Team SENGED mempunyai ahli seramai 6 orang termasuk saya . Nak p kantin kaa , nak p mana mana sahaja punss mesti 6 orang kami ja , mna besa pisahh punss . Inilah yang dinamakan Sahabat . apa apa punss Wa sayang sama Lu laaa . Sayang selamanyaaa . Sebelumm tuu , mai kitaa sama - sama berkenalan dengan ahliinya yang Comel lotengg , Cun melecun kalah Mak Datin Tan serii :) * Jangan Jeles * 



Ini diaalahh Anak Zairani . Nama penuh dia adalah Nur Zaihanim Yasmin Binti Zairani . Dia anak sulung dalam keluargaa diaa , diaa suka sangat merajukk , By the way , diaa tak berani nak merajukk dengan saya dahh , sebab kalau diaa merajukk dengan saya , agak agak satu tahun tak cakap dengan diaa * kejam kan * . Kesah ! Haha . Tapii saya sayangs sangat dengan diaa . Dia Cantik + lawaaaa . 


Ini montel saya yang paling saya sayangs , kadang kadang sukaa buat saya gelak hat tahap trukk . Saya selalu sangat gaduhh dengan diaa . Nak tau sebab apa kami rajin gaduhh hanya disebabkan seseorang ja punss . Tak penting sebenarnya punss . Nama diaa Aina Syamimi Binti Muhammood . Kalau dia tarikk mukaa 24 inci tuu , takutt gilaa . Apa apa punss sayang dia sangat sangat . Kami sukaa sangat bergosip . HAHA . Buat awak Aina Syamimi , saya tak penah benci awak sampai nafas terakhir saya ~ . 


Ini diaa budaks Kuala pegang yang comel sangat . Kalau dia senyumm , semua orang tergodaa . Nama dia Aisyah . Pendek jaa kanss nama diaa , sama orang dia * Joke * . Dulu diaa rajin sangat merajukk tapii bila dah form 3 tak merajuk dah . Kalau diaa gelak satu SMB dengar . Haha . Aisyah , Sorii terkutukk hang , tak tersengaja . Tapii aku sayang hang gilagilaaaa . Comell ja hang merajukk :) * cubit pipi kang * 


Umi Aqilah Binti Mat Sukon , cantik kan nama diaa ? cantik macam tuan diaa , Haha . peragai dia boleh kurang mcm saya jugakss laa , tak suka merajukk tak terasaa sangat , tapi kalau dia mrahh , kalah singa dalam hutan tuu , budakss nih diaa rajin teman saya . Teman p mana mana hat belah p laa . Terima kasih yaa ! sayangs hang umi woii , sayang anak Sukonn gilagilaa :) 




Comel kan budaks nih ? suka tengokk diaaa . COmeel angat :) . Comel macam saya jugakss laa . Haha . Dia ratu 3KB . Ratuu Comel . Nama diaa Izzah . Dia suka sngatsangat merajukk merajuk dan terus merajukk . Suara dia manja sangat . Orang dengar boleh cair sangat . Tapi hakikatnya diaa sangatlahh Comel . Aku sayangss dia sangat sangat . Kadang kadang peragai diaa pelikk bin ajaibb . Kelakar jaa . * Muah setepek untuk Anak Rashid nih * .



Letihnya menaip , Haha . By the wayy , anda semua kena tahu , saya sayangss sangat dekat kawan kawan saya . Sayang Classmate 2KB , 2KA . Harap harap andaa punss saya sayangss saya balik tau . Benda yang terindah yang aku adaa , adalah memeliki Sahabat Sebaik Hampa . We Love You Alls :* . * MUAH3 * . Dah la kowt , letih dah nihh . Byebye2 . Assalamualaikummm :) kepada Nur Alia Binti Mat Zaini dan Nur Afini Bt Mohd Muzi  saya punss sayangss awakkkkkkkkkkks ........










Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Cik Cinta